Support

Macxpert is gespecialiseerd in het bieden van professionele Apple support; op locatie of telefonisch via onze servicedesk. Een Mac die vastloopt, een netwerk dat traag is, software die niet functioneert zoals het hoort of een printer die je Mac niet meer kan vinden; alle voorkomende problemen weten we met ons team te tackelen!

Uiteraard wordt de dienstverlening van Macxpert uitgevoerd door onze gecertificeerde techneuten. Dit gecombineerd met onze opgebouwde ervaring, zorgt dat ervoor dat de kwaliteit van onze dienstverlening van een hoog niveau is. Met minder nemen wijzelf net als jij geen genoegen.

Via ons telefoonnummer, mail of via de chat geven we je een snel en vakkundig antwoord. Desgewenst geven we je bovendien aanvullende tips of slimme suggesties. Mocht je echt hulp van een van ons op locatie nodig hebben, dan plannen we hiervoor een afspraak in. Omdat we erg flexibel zijn is dat meestal op korte termijn al in te plannen.

Het is ook mogelijk om ons pro-actief taken te laten uitvoeren, dat kan dan bijvoorbeeld gaan om monitoring (status van een server of netwerk bekijken) of het controleren van een (dagelijkse) back up.

Onze service kan verleend worden op basis van uurtje-factuurtje, een overeenkomst voor periodiek beheer, een servicedesk contract of via onze meest uitgebreide support overeenkomst, de Service Level Agreement.

Door middel van het maken van duidelijke afspraken over support biedt Macxpert voor iedere klant een optimale oplossing. Macxpert kun je met een gerust hart je Apple support uit handen geven!

Neem direct contact met ons op via 085 303 26 29 of stuur een mail op  info@macxpert.nl. We horen graag van je!